سرخط خبرها

کمبود تجهیزات مانع صدور شناسنامه در ثبت احوال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۱۰۳۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
کمبود تجهیزات مانع صدور شناسنامه در ثبت احوال خراسان رضوی
مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: اکنون کمتر از ۱۰ عدد دستگاه مکانیزه صدور شناسنامه در این استان دایر است، کمبود تجهیزات در این زمینه از مشکلات مهم ثبت احوال استان به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین قنبری روز یکشنبه در دیدار با فرماندار گناباد افزود: تعداد دستگاه‌های مکانیزه صدور شناسنامه اکنون بسیار اندک و جوابگوی نیاز موجود نیست.

وی با اشاره به رویکرد دولت و سازمان ثبت احوال برای صدور مکانیزه شناسنامه‌ها گفت: مذاکراتی برای کاهش معضل کمبود تجهیزات صدور شناسانه در استان با مسوولان ذیربط انجام شده است، از مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود توجه بیشتری به رفع این معضل داشته باشند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون کمتر از ۱۰ عدد دستگاه مکانیزه صدور مکانیزه شناسنامه در این استان وجود دارد، در صورتی که باید در هر شهرستان یک دستگاه صدور مکانیزه فعال باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال آینده باید نسبت به تامین دستگاه‌های مکانیزه صدور شناختامه همت گماشت تا شاهد روان سازی خدمات مربوطه در این بخش باشیم.

قنبری خاطر نشان کرد: با تکمیل فرآیند صدور کارت ملی هوشمند برای همه افراد دارای شرایط در همه بخش‌ها شامل بانکها، دستگاه‌های اجرایی و بهداشت و درمان، خدمات بهتری به مردم ارایه خواهد شد.

وی کمبود نیروی انسانی را از مشکلات دیگر اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->